»Edward Clug se je glasbe Frédérica Chopina lotil s šepetom; njegov 'ššš' pa ni mišljen kot ukaz, temveč ostaja odprt kot povabilo k tišini.«
»To je bil moj drugi narativni celovečerni balet, ki sem se ga lotil po Peeru Gyntu. Po Peeru Gyntu sem dobil apetit, da bi poskusil še kakšno drugo zgodbo.«
»Največji izziv je Clugu predstavljalo 'najti svoj smisel, svojo zgodbo znotraj Orffovega monumentalnega dela in se izogniti odvečnemu podvojevanju tega, kar na neki način 'izpovesta' že samo besedilo in glasba.'«
»Očitno je to Chopin, vendar ne morem reči, ali je poziral za ta portret ali pa je bil ustvarjen po kaki drugi upodobitvi.«
»Oder tako po Clugovih besedah postane na neki način voajersko 'kukalo', skozi katero se razgrne medsebojna privlačnost protagonistov, njihovo deljenje intime ter posledično načeto ali izginjajoče poželenje po drugem.«
»Zorba si ne želi drugega kot uživati v preprostosti življenja – skozi ples in petje.«
»Razkošje iščemo v doživetju.«
»Ključno za ustvarjalni proces baleta je bilo predvsem spoznanje, da Faustov sindrom najbrž še nikoli doslej ni bil tako prisoten kot prav v naši sodobni družbi, ki se je pripravljena odpovedati lastni identiteti oziroma lastni duši v zameno za večno mladost, navidezno lepoto ali za katero koli drugo človeško nečimrnost.«
»Ko sem si leto pred našo premiero, kar je bilo tudi leto dni, preden sem prevzel vodenje ansambla, ogledal izvirno postavitev v Veroni, sem si rekel, da te predstave ne smemo dati na repertoar; iz preprostega razloga, ker občinstvo ne bo želelo videti česa drugega. In nisem se zmotil.«
»Sinhronost ima dih jemajoči učinek in daje občutek lahkotne in privlačne igre.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju